Veelgestelde vragen & contact

Over bottlestock

Wat is Bottlestock?

Bottlestock is een initiatief van Le Wine, een veelzijdig familiebedrijf dat alle facetten van de wijnbusiness beheerst: van productie en distributie tot het uitschenken van het perfecte glas wijn. Die fles in jouw box? Die komt van één van de 30 familiewijnhuizen waar we mee samenwerken, zowel uit Europa als uit de zogenaamde ‘Nieuwe Wereld’ met wijnlanden als Zuid-Afrika, Nieuw-Zeeland, Argentinië, enzovoort. Wij checken de fles op kwaliteit, jij hoeft enkel maar te genieten. 

Meer lezen over Le Wine, het wijnbedrijf achter Bottlestock? Dat kan hier.

Over de mystery box

Wat zit er in een Mystery Box?

In een Mystery Box zitten telkens 6 verrassende flessen uit onze stock. Kies voor rood, wit of een mix, of bestel verschillende Mystery Boxes om van zo veel mogelijk wijn te proeven. 

Hoe lang is de wijn nog goed? 

De wijn is nog minimaal één jaar houdbaar. Je hebt dus nog meer dan tijd genoeg om alleen of met vrienden en familie van je Mystery Box te genieten. 

Kan ik meerdere boxen tegelijk bestellen?

Zeker! Bestel gerust meerdere boxen tegelijk. Liever een grote bestelling op maat (bijvoorbeeld als cadeau, voor een bedrijf of evenement)? Contacteer ons en we regelen het voor jou.

Kan ik ook in grotere hoeveelheden wijn bestellen?

Natuurlijk! Neem even contact met ons op met jouw wensen, en wij zetten een bestelling op maat voor je klaar. 

Bestelling en levering

Leveren jullie ook buiten België?

Neen, op dit moment leveren we enkel in België.

Hoeveel kost de verzending?

De verzending is gratis. Je betaalt enkel je box, die kost slechts €29.

Wie staat in voor de verzending?

We werken met PostNL als verzendingspartner. Daar hebben we in het verleden goede ervaringen mee gehad. 

Hoe lang duurt het voor ik mijn Mystery Box ontvang? 

We mikken op een levertijd van ongeveer 3 werkdagen. Tijdens drukke periodes kan het natuurlijk iets langer duren. Ondervind je problemen bij de levering, dan kan je ons steeds contacteren.

Waar is mijn bestelling?

Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een track & trace link via email. Via deze link kan je ten alle tijden volgen waar je bestelling zich bevindt. Ondervind je problemen met de track & trace, dan kan je ons steeds contacteren.

Ik was niet thuis bij de levering. Wat nu?

PostNL probeert je pakket één keer aan huis te leveren. Ben je niet thuis? Dan wordt het niet bij de buren afgegeven, maar automatisch doorgestuurd naar een PostNL-afhaalpunt in je buurt.

Je kan je pakket daar vanaf de volgende dag (vanaf 15u) ophalen. Je ontvangt hiervan een melding via e-mail of in je brievenbus met de nodige info.

Ondervind je problemen met de levering, dan kan je ons steeds contacteren.

Ik heb een fout gemaakt in mijn afleveradres. Kan ik dit nog aanpassen?

Contacteer ons zo snel mogelijk. Indien je bestelling nog niet verzonden is, passen we dit meteen aan.

Mijn pakket is beschadigd of onvolledig aangekomen. Wat moet ik doen?

Contacteer ons met je bestelnummer en eventueel enkele foto's. We lossen het snel voor je op.

Promoties & Codes

Hoe gebruik ik mijn promotiecode?

Voeg je gewenste boxen toe aan je winkelmandje. Tijdens het afrekenen kan je de code invoeren. Kortingen worden automatisch verrekend vóór de betaling.

Ik ben de promotiecode vergeten in te voeren, kunnen jullie dit nog rechtzetten?

Contacteer ons met je bestelnummer. We bekijken wat mogelijk is.

Betaling en factuur

Hoe kan ik betalen?

Wij aanvaarden de meest gangbare betaalmethoden, zoals Bancontact en kredietkaart.

Kan ik een factuur krijgen op naam van mijn bedrijf?

Ja! Vul bij het afrekenen je btw-nummer en bedrijfsnaam in. Ontbreekt dit? Stuur ons even een mailtje met je gegevens en bestelnummer, dan sturen wij je een aangepaste factuur toe.

Nog steeds vragen?

Neem contact op!

hulp nodig?
Neem contact met ons op!

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?
Laat het ons weten – we helpen je graag verder.